HomeRegulamin konkursu „noRUSH_MafiaIRL3” 

Regulamin konkursu „noRUSH_MafiaIRL3” 

I. Postanowienia ogólne

  1. Konkurs jest organizowany pod nazwą „noRUSH_MafiaIRL3” (zwany dalej „Konkursem”). 
  2. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa, czas trwania Konkursu, zasady przyznawania nagród, zasady ogłaszania wyników Konkursu, sposób informowania o Konkursie i jego warunkach, a także sposób składania reklamacji związanych z Konkursem. 
  3. Organizatorem Konkursu jest ESSA CO Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Pod Sikornikiem 27A, 30-216 Kraków NIP 6772494175 (zwana dalej „Organizatorem”). Czynności związane z obsługą techniczną Konkursu prowadzi Organizator. 
  4. Podmiotem fundującym Nagrody w Konkursie, w rozumieniu przepisów podatkowych, jest Organizator. 
  5. Celem Konkursu jest promocja produktów pod marką noRUSH_MafiaIRL3, należących do Organizatora. 
  6. Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Konkurs będzie trwał od dnia 12.11.2024 r. od godz. 00:01 do dnia i 23.11.2024 r. do godziny 23.59. 
  7. Udział w Konkursie jest dobrowolny. Uczestnik przed przystąpieniem do Konkursu obowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu. Uczestnik, przystępując do Konkursu, zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w Regulaminie zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby realizacji Konkursu. 
  8. Konkurs ma niepubliczny charakter i skierowany jest wyłącznie do osób, którzy zakupili Produkty Promocyjne w dowolnym sklepie sieci „Biedronka”, wyrażą wolę wzięcia udziału w Konkursie oraz spełnią wszystkie warunki uprawniające do uczestnictwa w Konkursie. 
  9. Konkurs odbywa się zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie oraz zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 
  10. Konkurs nie zależy od przypadku ani nie polega na odgadywaniu i nie jest loterią pieniężną, loterią fantową, loterią promocyjną, ani żadną inną grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. 
  11. Wszelkie informacje dotyczące Konkursu dostępne w materiałach reklamowych lub plakatach mają jedynie charakter informacyjny. 
  12. Organizator ponosi pełną odpowiedzialność za treść Regulaminu, przebieg, realizację i obsługę Konkursu, wydanie nagród oraz rozpatrzenie ewentualnych reklamacji dotyczących sposobu przeprowadzenia Konkursu. Wszelkie skargi oraz pytania dotyczące Konkursu powinny być kierowane do Organizatora.

II. Definicje

  1. Użyte w treści Regulaminu pojęcia mają następujące znaczenie, niezależnie od liczby pojedynczej lub mnogiej, w której są użyte:  
    • a) Komisja Konkursowa – komisja składająca się z 3 przedstawicieli powołanych przez Organizatora na potrzeby wyłonienia Zwycięzców Konkursu. 
    • b) Uczestnik – oznacza osobę, która spełnia wymagania uczestnictwa w Konkursie, zaakceptowała Regulamin Konkursu oraz wyraziła zgodę na udział w Konkursie. 
    • c) Uczestnik niepełnoletni – oznacza osobę, która najpóźniej w dniu rozpoczęcia Konkursu ukończyła szesnaście lat, a nie ukończyła 18 roku życia, ponadto spełnia wymagania uczestnictwa w Konkursie, zaakceptowała Regulamin Konkursu oraz wyraziła zgodę na udział w Konkursie. 
    • d) Konsument – osoba fizyczna w rozumieniu art. 22(1) ustawy Kodeksu cywilnego, w tym dokonuje zakupów, w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą. 
    • e) Konsument–Przedsiębiorca – osoba fizyczna w rozumieniu art. 38a o prawach konsumenta, w tym dokonuje zakupów w celu związanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą, w tym dokonywanie zakupów, nie ma dla takiej osoby charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 
    • f) Zwycięzca – Uczestnik wyłoniony przez Komisję Konkursową, uprawniony do otrzymania Nagrody. W przypadku Uczestników niepełnoletnich otrzymanie Nagrody będzie możliwe po dostarczeniu zgody opiekunów prawnych Uczestnika, wzór zgody stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. 
    • g) Nagrody – przewidziane w Konkursie nagrody, tj. 10 x zestaw karty do gry Mafia oraz bluza Mafia z autografem Karola „Friza” Wiśniewskiego o wartości 250 zł każdy, 10 t-shirtów Mafia o wartości 100 zł każdy, 10 x karty do gry Mafia o wartości 60 zł każde. 
    • h) Zadanie Konkursowe – zadanie konkursowe opisane w pkt. III ust. 4 Regulaminu. 
    • i) Odpowiedź – odpowiedź stanowiąca wykonanie Zadania Konkursowego (wskazanego w pkt. III ust. 4 Regulaminu) opublikowana za pośrednictwem posta publicznego w serwisie Instagram, z tym zastrzeżeniem, iż post powinien być widoczny co najmniej do czasu rozstrzygnięcia Konkursu przez Organizatora, 
    • j) Produkt Promocyjny – limitowany produkt noRUSH_MafiaIRL3 cytryna – róża, którego zakup w dowolnym sklepie sieci „Biedronka”, w okresie i na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie, umożliwia wzięcie udziału w Konkursie, 
    • k) Dowód zakupu – wydany przez sieć „Biedronka” paragon fiskalny potwierdzający dokonanie przez Uczestnika zakupu jednorazowo minimum 2 sztuk Produktów Promocyjnych.

III. Zasady udziału w Konkursie

  1. Udział w Konkursie jest dobrowolny i oznacza akceptację postanowień Regulaminu.  
  2. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna, która spełnia następujące warunki:  
    • a) najpóźniej w dniu rozpoczęcia konkursu ukończy szesnaście lat i posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, 
    • b) uzyskała pisemną zgodę na udział w Konkursie wyrażoną przez swoich opiekunów prawnych w przypadku Niepełnoletnich Uczestników Konkursu, a ponadto zobowiązuje się do przedłożenia pisemnej zgody do wglądu Organizatora na każde jego żądanie, 
    • c) jest Konsumentem lub Konsumentem Przedsiębiorcą, 
    • d) posiada adres do doręczeń na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 
    • e) zapozna się z treścią Regulaminu i zaakceptuje jego postanowienia poprzez przystąpienie do realizacji Zadania Konkursowego, 
    • f) zakupi jako Konsument lub Konsument–Przedsiębiorca w dowolnym sklepie sieci „Biedronka”, w okresie trwania Konkursu (tj. w okresie 12.11.2024-23.11.2024) jednorazowo minimum 2 sztuki limitowanego Produktu Promocyjnego noRUSH_MafiaIRL3 cytryna – róża, 
    • g) zachowa aż do czasu otrzymania Nagrody (w przypadku jej przyznania) Dowód zakupu Produktów Promocyjnych wykazujący zakup Produktu Promocyjnego jednorazowo w ilości wskazanej w lit f) powyżej w okresie trwania Konkursu. W przypadku zakupu Produktów Promocyjnych w ilości odpowiadającej ilości minimalnej, jakkolwiek każdorazowo odrębnie, zakup Produktów Promocyjnych nie podlega zsumowaniu, 
    • h) zamieści dostępny publicznie post na portalu społecznościowym Instagram przedstawiający zdjęcie co najmniej jednej sztuki Produktu Promocyjnego z jednoczesnym oznaczeniem postu za pomocą hasztagu: #noRUSH_MafiaIRL3 oraz w jego treści wykona Zadanie Konkursowe opisane w ust. 4 poniżej. Post powinien być widoczny co najmniej do czasu rozstrzygnięcia Konkursu przez Organizatora
  3. Z udziału w Konkursie wykluczeni są pracownicy Organizatora, jak również członkowie ich rodzin, tj.: wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia. 
  4. W celu wzięcia udziału w Konkursie należy wykonać Zadanie Konkursowe poprzez udzielenie w treści posta, o którym mowa powyżej, odpowiedź na pytanie: „Kto był najlepszym uczestnikiem programu MAFIA IRL 3 i dlaczego?”. Odpowiedź stanowiąca wykonanie Zadania Konkursowego („Odpowiedź”) nie może zawierać żadnych zdjęć, rysunków, filmów czy linków do stron internetowych, ani danych osobowych, w tym wizerunku, innych aniżeli dane Uczestnika. Odpowiedź nie może być dłuższa niż 100 znaków (włączając spacje i znaki interpunkcyjne). Ilość znaków Odpowiedzi będzie weryfikowana za pomocą programu Microsoft Word, a wynik przeprowadzonej weryfikacji jest wiążący dla Organizatora i Uczestnika. 
  5. Przesłane zgodnie z ust. 2 i 4 Odpowiedzi będą poddane ocenie Komisji Konkursowej pod kątem ich kreatywności, w celu wyłonienia Zwycięzców. 
  6. Z zastrzeżeniem zdania następnego, Uczestnik może udzielić więcej niż jednej Odpowiedzi w trakcie trwania Konkursu. W przypadku udzielenia przez Uczestnika więcej niż jednej Odpowiedzi, do każdej Odpowiedzi Uczestnik powinien posiadać odrębny Dowód zakupu potwierdzający każdorazowo zakup minimalnej ilości Produktów Promocyjnych jednorazowo w okresie trwania Konkursu, wskazanym w niniejszym Regulaminie. Powyższe oznacza, że wykorzystany już przez Uczestnika w ramach danego zgłoszenia konkursowego Dowód zakupu, nie może zostać wykorzystany ponownie w procesie kolejnego zgłoszenia konkursowego. 
  7. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Odpowiedź powinna spełniać poniższe warunki:  
    • a) powinna być wynikiem osobistej twórczości Uczestnika, 
    • b) nie może zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych, treści dyskryminujących z jakichkolwiek powodów, treści sprzecznych z obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego, 
    • c) nie może zawierać treści reklamowych jakichkolwiek podmiotów, z wyłączeniem treści reklamowych dotyczących Organizatora, 
    • d) nie może naruszać praw osób trzecich, w tym w szczególności praw autorskich, praw własności przemysłowej, praw do wizerunku oraz dóbr osobistych osób trzecich, 
    • e) powinna być zgodna z Regulaminem serwisu Instagram.
  8. Organizator może wykluczyć Uczestnika z Konkursu na każdym jego etapie w przypadku naruszenia ust. 7 powyżej lub niespełnienia innego z wymogów określonych Regulaminem. O wykluczeniu z Konkursu Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość wysłaną przez Organizatora za pośrednictwem serwisu Instagram z podaniem przyczyny wykluczenia. 
  9. Organizator nie odpowiada za braki asortymentowe w zakresie Produktów Promocyjnych w poszczególnych sklepach sieci „Biedronka”.

IV. Nagrody

  1. W Konkursie do wygrania jest: 
    • 10 pierwszych nagród: zestaw karty do gry Mafia oraz bluza Mafia z autografem Karola „Friza” Wiśniewskiego o wartości 250,00 zł każdy,  
    • 10 drugich nagród: t-shirt Mafia o wartości 100,00 zł każdy,  
    • 10 trzecich nagród: karty do gry Mafia o wartości 60,00 zł każde. 
      • Łączna wartość wszystkich Nagród w Konkursie to 4.100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100) brutto.  
  2. Uczestnik – niezależnie od liczby udzielonych Odpowiedzi – może wygrać co najwyżej jedną Nagrodę. 
  3. Każda z Nagród zostanie wydana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, tj. ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. Organizator ufunduje dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości 11,11% wartości Nagród, a następnie z ogólnej wartości przyznanej w Konkursie Nagrody, potrąci i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego podatek od wygranej Nagrody, przez co dodatkowa nagroda pieniężna nie będzie podlegać wypłacie, lecz zaliczeniu na poczet podatku. Wartość Nagrody oraz wysokość zryczałtowanego podatku od Nagrody zostanie zaokrąglona stosownie do przepisów podatkowych. Poprzez odebranie Nagrody Zwycięzca wyraża zgodę na pobranie dodatkowej nagrody pieniężnej przez Organizatora i przeznaczenie jej na zapłatę podatku dochodowego od Nagrody. Komisja Konkursowa dokona wyboru zwycięskich Odpowiedzi w terminie 20 dni roboczych od zakończenia Konkursu. Kryteriami wyboru zwycięskich Odpowiedzi, branymi pod uwagę przez Komisję Konkursową w celu wyłonienia Zwycięzców, są: zgodność Odpowiedzi z Zadaniem Konkursowym, kreatywność i oryginalność.  
  4. W przypadku, gdy w trakcie trwania Konkursu przesłanych zostanie mniej Odpowiedzi (zgodnych z określonym w Regulaminie warunkami) niż liczba oferowanych Nagród, nieprzyznane w Konkursie Nagrody ulegają przepadkowi na rzecz Organizatora.  
  5. Zwycięzcy nie przysługuje prawo zamiany wygranej Nagrody na jakiekolwiek inne nagrody rzeczowe lub równowartość pieniężną oraz nie przysługuje prawo cesji Nagrody na osoby trzecie. 
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Konkursu Uczestników, którzy naruszają postanowienia Regulaminu, podają dane niepełne, niewłaściwe lub niezgodne z prawdą, nie spełniają warunków Regulaminu. W takim przypadku Zgłoszenia do Konkursu nie będą uwzględnianie, a ich autorzy nie mogą ubiegać się o przyznanie Nagrody. 
  7. Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji co do decyzji w sprawie przyznania Nagrody, na zasadach określonych w pkt. VIII Regulaminu.  

V. Wydanie nagród

  1. Nagrody zostaną wysłane  pocztą poleconą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub przesyłką kurierską na adresy korespondencyjne  wskazane przez Zwycięzców w korespondencji z Organizatorem, w terminie do dnia  31.12.2024 r.   
  2. Organizator podejmie dwie próby doręczenia Nagród do Zwycięzców. W przypadku nieodebrania przez Zwycięzcę Nagrody, ulegnie ona przepadkowi na rzecz Organizatora.  
  3. Koszty wysyłki Nagród przyznanych w Konkursie ponosi Organizator.  
  4. W przypadku utraty przesyłki w trakcie transportu z winy przewoźnika, Organizator zobowiązuje się do ponownego doręczenia Nagrody Zwycięzcy. Utrata przesyłki musi zostać potwierdzona stosownym protokołem przewoźnika potwierdzającym utratę przesyłki.  
  5. W przypadku uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu w ten sposób, iż Nagroda nie nadaje się ona do wykorzystania przez Zwycięzcę, jest on zobowiązany do przekazania Organizatorowi dokumentacji fotograficznej przedstawiającej stopień uszkodzenia Nagrody.  

VI. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Uczestników Konkursu (z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych poniżej) będzie: ESSA CO Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Pod Sikornikiem 27A, 30-216 Kraków NIP 6772494175 dba o dane osobowe Uczestników, przetwarza je ze starannością i zgodnie z przepisami prawa, w szczególności RODO.  
  2. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu w zakresie dokonania rozliczeń podatkowych i rachunkowych w związku z wydaniem Nagród jest Organizator, tj.: ESSA CO Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Pod Sikornikiem 27A, 30-216 Kraków NIP 6772494175 będzie przetwarzać dane osobowe Uczestników Konkursu w następujących celach:  
    • a) realizacji i organizacji Konkursu, w tym obsługi zgłoszeń, w zakresie pomocy technicznej, informowania o wynikach i wyłaniania Zwycięzców oraz przyznawania i rozdania Nagród konkursowych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu tożsamego z powyższymi celami przez okres do zakończenia Konkursu;  
    • b) rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń związanych z realizacją Konkursu na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, przez 3 lata od zakończenia Konkursu;  
  3. Organizator będzie przetwarzał dane Uczestników Konkursu w następujących celach:  
    • a) w przypadku wygranej w Konkursie i otrzymania Nagrody – w celach podatkowych i rachunkowych, na podstawie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa i ustawy o rachunkowości przez okres wymagany przez te przepisy,  
    • b) dostarczenia Nagród do Zwycięzców.   
  4. Uczestnicy Konkursu mają prawo do żądania od Administratora danych osobowych/Organizatora:  
    • a) dostępu do swoich danych osobowych i uzyskania ich kopii;  
    • b) kopii dostarczonych danych osobowych, i przekazania ich Uczestnikowi Konkursu lub innemu wskazanemu podmiotowi w powszechnie używanym, możliwym do odczytu komputerowego formacie;  
    • c) sprostowania danych osobowych, gdy są nieaktualnie, niekompletne lub nieprawidłowe;  
    • d) usunięcia danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 17 RODO;  
    • e) ograniczenia przetwarzania w sytuacjach określonych w art. 18 RODO.  
  5. Uczestnik Konkursu ma również prawo w zakresie, w jakim przetwarzanie danych osobowych oparte jest przesłance prawnie uzasadnionego interesu administratora, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. W zakresie, w jakim przetwarzanie danych osobowych oparte jest przesłance prawnie uzasadnionego interesu administratora, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych do Organizatora. 
  6. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: hello@theessa.pl  lub drogą pisemną na adres siedziby Organizatora. 
  7. Uczestnikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim UE zwykłego pobytu Uczestnika, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia, jeżeli przetwarzanie danych osobowych Uczestnika narusza przepisy prawa. 
  8. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom tj.:  
    • a) kancelariom prawnym;  
    • b) Poczcie Polskiej oraz innym operatorom pocztowym lub firmom kurierskim; a także podmiotom, które przetwarzają dane osobowe na zlecenie, 
    • c) dostawcy usług IT.  

VII. Prawa autorskie

  1. Przesłanie Odpowiedzi Konkursowej przez Uczestnika zgodnie z pkt. III ust. 4 Regulaminu oraz zamieszczenie zdjęcia Produktu promocyjnego na portalu Instagram oznacza udzielenie Organizatorowi zgody na korzystanie z Odpowiedzi Konkursowej oraz zdjęcia Produktu promocyjnego przez Organizatora na okres trwania Konkursu oraz na 3 miesiące po jego zakończeniu, bez ograniczeń terytorialnych, w szczególności na następujących polach eksploatacji: utrwalenie i zwielokrotnienie w sieci Internet, w szczególności nieograniczone rozpowszechnianie na Facebooku, Instagramie oraz TikToku, wprowadzenie do pamięci komputera, publiczne odtworzenie, wystawienie, wyświetlenie, nadawanie i reemitowanie w sieci Internet.  
  2. Organizator jest przyrzekającym nagrodę w myśl art. 919 § 1 Kodeksu Cywilnego. Na podstawie przepisu art. 921 § 3 Kodeksu cywilnego, z chwilą wydania Nagrody Uczestnikowi Organizator nabywa własność nagrodzonych Odpowiedzi Konkursowych od Zwycięzcy oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny, w tym majątkowe prawa autorskie do nagrodzonych Odpowiedzi Konkursowych oraz zdjęcia Produktu promocyjnego, co może zostać potwierdzone poprzez podpisanie ze Zwycięzcą umowy o przeniesienie autorskich praw majątkowych do Odpowiedzi Konkursowych oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny.  
  3. Zwycięzca, przed wydaniem Nagrody, może zostać poproszony o podpisanie Umowy o przeniesienie autorskich praw majątkowych, na mocy której zostanie potwierdzone przeniesienie autorskich praw majątkowych do nagrodzonych Odpowiedzi Konkursowych oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny na Organizatora. Organizator nabywa nieograniczone prawa majątkowe do przesłanych nagrodzonych Odpowiedzi Konkursowych oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny oraz prawa do rozporządzania i korzystania z ich opracowań, we wszystkich krajach świata, bez ograniczeń czasowych, na następujących polach eksploatacji: utrwalania, w tym utrwalania na materialnych nośnikach informatycznych (m.in. CD-ROM-y, dyskietki, DVD, taśmy magnetyczne, nośniki magnetooptyczne), zwielokrotniania określoną techniką, w tym zwielokrotniania techniką drukarską, wprowadzania do obrotu, wprowadzania do pamięci komputera, wykorzystania w sieci Internet lub innych sieciach komputerowych lub teleinformatycznych, publicznego wykonania lub odtwarzania, nadawania z wykorzystaniem taśm magnetycznych i nośników magnetooptycznych, nadawania za pośrednictwem satelity, równoczesne i integralne nadanie nadawanego przez inną organizację radiową lub telewizyjną, nadawania w kinie, tworzenia i rozpowszechniania utworów zależnych, wykorzystanie w technologii UMTS i GPRS, modyfikowania, w tym m.in. prawo do korekty, dokonywania przeróbek, zmian i adaptacji całości oraz pojedynczych fragmentów, wystawiania, wyświetlenia, najmu, dzierżawy, umieszczania na towarach lub ich opakowaniu oraz wprowadzania do obrotu tak oznaczonych towarów lub opakowań, używania we wszystkich formach reklamy, zarejestrowania jako znaku towarowego w kraju i za granicą, nadawania za pomocą wizji lub fonii przewodowej lub bezprzewodowej przez stację naziemną (również w sieci kablowej lub telewizji kodowanej), swobodnego używania i korzystania z całości oraz pojedynczych elementów w zakresie promocji i reklamy. 
  4. Organizator ma prawo do przeniesienia nabytych praw autorskich do Odpowiedzi Konkursowych oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny na podmioty trzecie.  
  5. Uczestnik oświadcza, że jest autorem Odpowiedzi Konkursowej oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny, a Odpowiedź Konkursowa oraz zdjęcie przedstawiającego Produkt promocyjny,  nie narusza powszechnie obowiązującego prawa ani praw osób trzecich, w tym praw autorskich, praw własności przemysłowej oraz dóbr osobistych osób trzecich. Uczestnik oświadcza, że posiada wszelkie prawa, w tym w szczególności prawa autorskie, do Odpowiedzi Konkursowej oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny.  
  6. Zwycięzca wyraża zgodę na dokonywanie opracowań nagrodzonej Odpowiedzi Konkursowej oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny, przez Organizatora  i podmioty, na które Organizator przeniesie prawa autorskie do nagrodzonej Odpowiedzi Konkursowej oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny. W razie, gdy przeróbki i inne opracowania nagrodzonej Odpowiedzi Konkursowej  oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny, stanowić będą przedmiot zależnych praw autorskich Zwycięzca niniejszym wyraża zgodę na rozporządzanie i korzystanie z takiego przedmiotu przez Organizatora i podmioty, na które Organizator przeniesie prawa autorskie do nagrodzonej Odpowiedzi Konkursowej oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny.  
  7. Organizator ani podmioty, na które Organizator przeniesie prawa autorskie do nagrodzonych Odpowiedzi Konkursowych oraz zdjęcie przedstawiającego Produkt promocyjny, nie są zobowiązane do rozpowszechniania lub wykorzystania nagrodzonych Odpowiedzi Konkursowych oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny.  
  8. Organizator oraz podmioty, na które przeniesie on prawa autorskie do nagrodzonych Odpowiedzi Konkursowych oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny, są uprawnione do korzystania z nagrodzonych Odpowiedzi Konkursowych oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny, w sposób anonimowy – bez konieczności każdorazowego podawania danych Uczestnika będącego autorem nagrodzonej Odpowiedzi Konkursowej. Zwycięzca udziela także podmiotom wskazanym w poprzednim zdaniu upoważnienia do wykonywania osobistych praw autorskich do nagrodzonej Odpowiedzi Konkursowej oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny i zobowiązuje się nie wykonywać względem tych podmiotów przysługujących mu osobistych praw autorskich do nagrodzonej Odpowiedzi Konkursowej oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny.  
  9. Uczestnik oświadcza, że nie jest członkiem żadnej organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i nie zawarł z żadną taką organizacją umowy, na mocy której organizacja ta mogłaby nabyć prawa autorskie do utworów stworzonych przez Uczestnika w związku z jego udziałem w Konkursie lub też w jakikolwiek inny sposób uzyskać uprawnienie do zarządzania tymi prawami.  
  10. Z tytułu przeniesienia praw autorskich i innych praw do nagrodzonej Odpowiedzi Konkursowej oraz zdjęcia przedstawiającego Produkt promocyjny, Uczestnikowi nie przysługuje dodatkowe poza otrzymaną Nagrodą wynagrodzenie lub jakiekolwiek inne roszczenia względem Organizatora lub osób trzecich, które te prawa następnie nabyły.

VIII. Tryb składania i rozpatrywania reklamacji

  1. Reklamacje w związku z przeprowadzeniem Konkursu rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: hello@theessa.pl oraz na adres siedziby Organizatora wskazany w pkt. 1 ust. 3 Regulaminu. 
  2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania. Podanie informacji wskazanych w zdaniu poprzednim jest dobrowolne, ale niezbędne dla rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje niespełniające powyższego wymogu nie podlegają rozpatrzeniu.  
  3. Reklamacje mogą być zgłaszane w trakcie trwania Konkursu oraz w terminie 45 dni od dnia jego zakończenia. Reklamacje zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu opisanego powyżej decyduje data wysłania reklamacji w sposób wskazany w ust. 1 powyżej.  
  4. Na rozpatrzenie reklamacji Organizator ma 14 dni kalendarzowych liczonych od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w ciągu 3 dni od daty rozpatrzenia reklamacji w tej samej formie, w jakiej została złożona reklamacja.  
  5. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest treść Regulaminu oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Uczestnikowi w razie niekorzystnego dla niego rozstrzygnięcia reklamacji przysługuje prawo odwołania się do sądu powszechnego.

XI. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Konkursu jest dostępny przez cały okres trwania Konkursu w siedzibie Organizatora wskazanego w pkt. 1 ust. 3 oraz na stronie internetowej pod adresem https://theessa.pl.  
  2. Wszelką korespondencję związaną z Konkursem oraz Regulaminem należy kierować pocztą elektroniczną na adres: hello@theessa.pl  
  3. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.  
  4. Regulamin wchodzi w życie w dniu rozpoczęcia Konkursu. 

Załączniki:

Na skróty

ESSA CO Sp. z o.o.

Pod Sikornikiem 27A
30-216 Kraków

KRS: 0001034998
NIP: 6772494175
REGON: 525261263

© 2024 · The ESSA Co